Быстросборный каркас автоматичних наметів «LOTOS».
Каркас виготовлений з дорогих, високоміцних матеріалів, що гарантують надійне і тривале використання в екстремальних умовах.
Основним елементом зонтичної системи каркасу, є механізм розкриття, виконаний з полікарбонату.
Полікарбонат відноситься до класу синтетичних полімерів і не має аналогів за механічними властивостями серед вживаних в даний час полімерних матеріалів.
Відмінною особливістю полікарбонату є те, що використовуючи технологію лиття під тиском, з нього отримують силові елементи деталей з неперевершеною міцністю і жорсткістю. Він витримує значні ударні навантаження і відрізняється високою термостійкістю (не втрачає технічні характеристики при температурі від -100° С до +135°). Полікарбонат має високу міцність при розтягуванні і вигині, легко витримує велику вагу, не запалюється сам і не сприяє поширенню горіння.
Завдяки високій механічній міцності і широкому діапазону робочих температур полікарбонат успішно використовується для виготовлення різних силових деталей, інструментів, корпусів в приладобудуванні, шестерень, втулок, будівельних конструкцій та ін.
Вироби з полікарбонату підлягають різній обробці. Їх можна пиляти, різати, свердлити, фрезерувати, зварювати, точити, шліфувати, з'єднувати різними способами, наприклад заклепками, цвяхами, болтами тощо
На практиці, вироби з полікарбонату можна зустріти, наприклад:
- у машинобудуванні, де з нього виготовляють деталі, які працюють в жорстких умовах динамічних, механічних і теплових навантажень (втулки, шестерні, труби, кришки, ковпаки, корпусу, решітки, обшивку та ін);
- в медицині (судини, фільтри, корпусу, зубні протези тощо);
- у будівництві (дахові конструкції, рекламні щити, перегородки, засклення промислових будівель, спортивних споруд, критих автостоянок ... );
- захисні антивандальні конструкції (захисні екрани, щити і огорожі для служб правопорядку, перегородки для громадського транспорту і переходів, автобусні зупинки, телефонні будки, а також захисні шоломи та багато іншого)
Механічно зруйнувати механізм з цього матеріалу людині практично не під силу, оцініть....
Стійки каркаса виготовлені з трубок (алюмінієвий сплав Д16Т) діаметром 12 мм Алюмінієвий сплав Д16Т володіє високою міцністю і широко використовується для більшості силових елементів конструкцій. Він пластичний, внаслідок чого володіє високими усталостными характеристиками. Зберігає властивості при низьких температурах.
Каркас, зібраний з дюралюмінієвих трубок, володіє значно більш високою жорсткістю конструкції при рівній вазі, у порівнянні з аналогами, зібраними на дюралюминиевом прутки з простого алюмінію або з фібергласа. Дюралюмінієва труба – найдорожчий, надійний і довговічний матеріал, що використовується в конструкціях наметів.
Всі з'єднання стійок каркаса (скоби і хомути) виконані зі сталі з антикорозійним покриттям.Шарнірні з'єднання кріпляться за допомогою заклепок. Для цього використовуються класичні сталеві заклепки із суцільним стрижнем діаметром 3,0 мм. Таке з'єднання є найбільш надійним для трубки діаметром 12,0 мм і каркаса дозволяє витримувати значні механічні навантаження (вертикальне навантаження до 60 кг).
- Тенти для зимових моделей наметів «LOTOS»Тент зимової намети повинен володіти наступними якостями: міцність, вітростійкість, вологостійкість, морозостійкість, зносостійкість.Повна версія статті